.








stan idag

2010-04-18 @ 16:12:25

idag har jag varit på stan och fikat,det var inte jätte varmt men det var mysigt, det kommer mer bilder från dagen lite senare.

annars i fredags så var det klass fest.'
kanske inte den roligaste men men. man märkte inte att det var en kass fest men ja ja vi bowla och sen åt vi pizza på skolan,kl 9 hämtade pappa mig.
sen igår var vi på fest hos miriam och hennes familj.
Miriam fyllde år för inte så länge sen så av mig fick hon arm band jag tyckte att dom passade henne väldigt bra, och jag tror att hon blev rätt glad själv också!
nu ska jag gå men jag kommer snart igen med fler bilder, och annat skoj.

glöm inte vinnaren av veckans blogg tihiw.blogg.se

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback