.








haajsan

2010-02-06 @ 00:26:19

just nu ligger jag i sängen med amanda och vi är väldigt mätta efter ttyp vad ska jag säga..

någon form av röra ;o ja sen sa jag ju att jag skulle ha typ ja dagens out fit eller något så det ska ni
faktiskt få..även få en flipp bild på mig och aamanda..
ja vad mer kan jag säga än att vi är trötta och mätta och jag kommer snart somna bort,
Men sen är det faktiskt så att jag ska till kap verde om ungefär 13 dagar ska bli skönt med s0l
och ttyp amanda ska till afrika direkt efter att jag kommer hem..
Ja här kommer bilderna :
dagens out fit består av, en bik Bok tröja som jag har under min hoodie
och min hoodie (munktröja) kommer från Nyorker, och jeans leggings från typ jc?
ja det var väl typ allt för just nu, jag kommer snart tillbaka med fler bilder och lite annat
roligt, så vi hörs
p0ss
//aboutJuliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej gumman, snygg tröja du köpte....hur ser skorna ut då? Puss från Mamma

2010-02-06 @ 17:50:29

Postat av: julia

tack så mycket, det blev inte super mycket jag köpte hittade inte det speciella jag letade efter, skorna får du se på söndag som är svåra att förklara, puss

2010-02-06 @ 21:17:07
URL: http://aboutjuliaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback