.








hallooo!

2010-02-04 @ 21:50:07

idag så har det varit rätt mycket kan jag säga..först när jag kom hem från skolan så fick jag fort äta sen ner till stallet för att jag skulle ha träning,sen efter det så var det träna inför prov imorgon :/ haha
det gick bra på träningen idag också..
sen imorgon så ska jag och amanda ner till malmö chilla ska vi göra
troligen så kommer vi att videoblogga lite :) så titta
Sen håller jag på att försöka fixa en ny design en egen.
Idag i skolan så hade jag och amanda och några andra lite roligt i backen med snö hahah jag spelade in oss rikitgt roligt faktsit, så det kanske också blir något som kommer upp på bloggen i helgen,men nu måste jag tyvär bort till proven och träna igen..
Och sen tänkte jag att jag ska börja med Dagens outfit?
Men jag och amanda kan säkert komma på något väldigt roligt för er bloggläsare
vi hörs mycket mycket mer imogon Puss

//Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback