.








hej.

2010-02-02 @ 17:38:53

jag vet att jag inte bloggat på ett tag men i helgen har jag haft fullt upp,

I fredags så var jag med filippa hon sov här och vi red och lite annat.
sen i Lördags så var vi på 40 års fest hos alva och dom och sen efter det fick jag sova där :)
I måndags så gick det super på träningen med Noa hon är verkligen jätte duktigt,
så det var en bra måndag, helt okej i skolan
Sen idag så var jag först i skolan,och vi hade rolig gympa vi hoppade trampolin haha,sen hade vi typ bara matte och historia,och efter det så var det hem och sen så när jag kom hem så blev det Snöstorm!
uuuush jag hatar snöstorm,,undrar om bussen kan komma imorgon eller inte?
jag ska till pappa i helgen och kanske ska amanda hänga med :)
Jag kanske ska få en ipod från pappa han är i kina nu tror jag och jag kankse kan få en då
jag hoppas det iallafall,
Undrar om jag ska locka hårt till imorgon i skolan vad tycker ni ;P hahha
Kommer mer uplägg sen för nu måste jag fixa med mina glosor och sånt,
&& sen blir det raid hoppas jag
vill ni veta att jag har tråkigt så vi kanske kan ha en frågestund eller nåt här på bloggen..vad tycker ni :P
//Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: malin

vad fin din blogg är :)

2010-02-02 @ 19:38:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback