.








Hemma

2010-02-07 @ 19:56:38

Nu har jag kommit hem från pappa och tänkte blogga lite :)
men jag tror att jag kan börja video blogga nu snart får se vad som händer
Iallafall så har jag varit hos pappa i helgen och amanda har varit där också
men hon stack hem i Lördags
Idag var jag på stan och fikade,sen när vi kom hem igen så packade jag
inför resan som är om 12 dagar och ja jag packade idag för att jag
kommer inte till pappa igen innan vi ska åka så det hade blivit lite stressigt.
sen när jag hade packat färdigt så åt vi middag det var ttyp fisk.
sen kom jag hem till mamma och åt en kantarell macka.

Jag tänkte komma med lite bilder nu snart, ska bara få över dom till datorn

//aboutjuliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Hejhej , fin blogg.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-07 @ 20:24:49
URL: http://nathaliezz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback