.








Med amanda.

2010-02-05 @ 19:26:02

Hallooo allihopa,
Nu sitter jag här med amanda och har fått skriva om massa gånger ;o
vi har precis ätit har super ont i magen just nu..
jaja det började med att vi fick sluta skolan tidigare för att hinna med 12:56 tåget..
men när vi kom dit sa dom att tåget var 2 minuter sent ;O  hhoow läääskigt
sen när vi kom på tåget var det typ fult så vi fick sitta i en sån tyst avdelning
När vi nästan va framme kunde inte jag hålla mig från att sjunga lite hahah :)
jag sjöng "välkommen till malmö" jag och amanda diggar den låten.
när vi kom till malmö tog vi bussen hem till oss sen stack vi direkt till Entré 
där köpte vi inte super mycket men lite blev det, det blev ett lila nagellack,en hoodie tröja
ett vanligt linne och skor :)
nu ska vi spela lite sppel på datorn sakna oss inte för mycket vi kommer tillbaka
Ska försöka att gör lite video inlägg,,och även börja med dagens outfit spännande va ?
vi hörs snart, då kommer det komma bilder från mig och amanda, 
//AboutJuliaa ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback