.








Dagen

2010-01-15 @ 18:55:50


Vi började sent i skolan idag :) och gick bara till kl 1.
Sen kom mamma och peter och hämtade mig, åkte hem och sen fick jag bara äta jätte fort
för sen skulle vi direkt ner i stallet för att Noa skulle till Vertinären och få massage
Hon tyckte det var lite konstigt i början men sen tyckte hon att det var super.
Hon fick faktiskt Nålar i kroppen också. Vi kom inte hem fören nu precis så har inte kunnat
göra så många uppdateringar idag men troligen kommer det mer senare i kväll.
Sen skulle ju jag och amanda & Peter ner till malmö men det blev lite för sent efter som att då hade vi inte
kunnat åka fören nu. Ska väl troligen ner med Fanny imon ska snacka med henne mer senare ikväll
Och sen så är jag jätte ledsen men alva jag kan inte komma på Söndag eftersom att jag ska vara med en kompis
som jag inte träffat på länge och vi hade bestämmt detta för jätte länge sen :(

&& Jag hade kring 40 glosor idag men efter som att det var första veckan och vår lärare är
så snäll so hade vi glos-tävling istället riktigt roligt, ooo Gud vad jag stör mig på dom andra
lärarna dom ska hela tiden hålla koll på 6:orna och mista lilla vi gör så ska hon säga till
Men birgit tycker själv att hon är lite jobbigt,det är ju faktiskt inte hennes klass...

ni kan faktiskt Komentera/följa/titta    Jag har en liten tävling med en annan ;P

// Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback