.








Hemma

2010-01-13 @ 17:11:43

tog bussen hem idag, va hemma halv 4 har ätit lite och nu ska jag ta det lungt.

nu är det inte så långt kvar tills vi ska på semester i 2 veckor, kommer både
bli skönt och jobbigt efter som att det är långt att flyga.
idag så ska jag ju vara hemma med Peter för att mamma ska iväg idag vi ska väl troligen spela dator rätt mycket
och även blogga :) lägga in lite bilder då kanske,vi ska äta någon pasta rätt undrar hur det går att laga det haha
Till Bexx
efter 5 år ses vi asså det var så himla roligt att träffa dig ska du veta,vi träffades inte så länge efter som att det var på idol finalen så efter att tag fick jag gå tillbaka, vi skulle igentligen träffas dagen efter också men det blev inte av varför vet jag inte det var faktiskt synd,jag ska ta och komma upp någon helg så vi kan träffas :) eller om du kommer ner till mig en helg bara vi träffas snart.du är verkligen jätte snäll och jag hoppas att du läser detta för jag vill att du ska veta hur glad jag är att jag träffade dig,det ända jobbiga är att du bor i stockholm :/ du skulle bott här nere istället :D ja du är verkligen bäst hoppas nu att det inte dröjer fem år inann vi ses igen, Till Bexx // Julia

Bexx Blogg : yourbexx.blogg.se
peters blogg : http://blondinpeters.blogspot.com

// Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: bexx

Aww, hjärtat!<3

detsamma!

Nej, det får verkligen inte ta 5 år till! Vi måste träffas detta år. Ja, du får komma upp och jag ska försöka spara lite pengar & så, så att jag kan komma till dig också!

Saknar diig jätte mycket

PUSS I LOVE U <3

2010-01-16 @ 10:28:05
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Postat av: julia

älskar dig med <3

2010-01-16 @ 10:31:05
URL: http://aboutjuliaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback