.








Skolan

2010-01-26 @ 16:30:52

skolan idag var rätt lungn..
men ja sen idag så var jag hos skolsyster för att hon skulle titta på mitt finger som jag haft ont i ett tag nu hon sa att det bästa var att avvakta och se om det blir bättre annars får jag gå till en doktor
så hon satte på bandage som jag nu skulle ha någon dag och se

sen i helgen har jag typ haft fullt upp så har blivit lite svårt att uppdatera men nu är jag igång igen
för vi har haft kusinen från stockholm här hela helgen så jag har varit med honom och inte hunnt blogga så mycket men jag ska berätta lite först i Lördags så hämtade vi honom när vi kom hem så typ snackade vi lite och så för vi har inte träffats på 5 år :o ja sen så skulle jah raida på mitt spel så då gick jag  och efter ett tag kom han in och tittade på lite kul :) sen så spelade vi alla lite data och sen va det typ middag och ja det var en rätt lung dag..sen i Söndags så skulle han fotta massa saker när jag red blandannat fick väldigt fina kort :)
ja vad mer ska jag säga, sen så i Måndags så skulle han åka hem..tråkigt

ja nu ska jag äta lite för jag kom precis från skolan, vi ses bloggar mer sen idag lite bilder som kusinen tog då kanske

// Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Peter

hej hej ville bara kommentera lite,,

vad fin din blogg är, kul att följa den

:D //blondinpeter

2010-01-26 @ 18:18:18
URL: http://blondinpeters.blogspot.com

Postat av: julia

hahha okkkej,tack då

2010-01-27 @ 16:45:51
URL: http://aboutjuliaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback