.








Tillbaka!

2010-01-12 @ 17:39:13

Nu är jag tillbaka från skidsemestern :)
så nu ska jag börja blogg mer igen, idag var jag i skolan vi började igår det var faktiskt rätt roligt att komma tillbaka till skolan har saknat alla jätte mycket. Idag var det en rätt rolig dag i skolan
just nu väntar jag på min system kamera för jag vill jätte gärna ta kort på mina hästar

Jag tycker att du ska sluta nu för hon har inte gjort dig någonting,jag tycker att du är snäll
men det här var INTE snällt, gör aldrig om det..hon är raka motsatsen mot det du sa.

Imorgon kommer jag att vara hemma med peter själv mamma ska iväg och Noa ska stå
Kommer mer inlägg sen

//Juliaa♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback