.








ben skada :(

2010-03-12 @ 17:19:39

...har varit hos veterinären hela dagen idag, ända sedan kl 9 i morse.
Fick reda på att Noa har en ben skada som aldrig kommer att läka helt :(
blev jätte ledsen för jag ville verkligen satsa på Noa hon är så himmla fin.
Så nu måste noa stå i nästan ett halv år inann jag får rida henne igen, men
eftersom att hon fått detta i benet betyder det att jag inte kommer kunna tävla i dom höga klasserna med henne
+ att jag kommer ju inte att kunna rida henne lika hårt,
Stackars Noa.Så nu vet jag inte vad som händer kanske att noa får bli ett avelssto istället
men veterinären sa att hon hade haft skadan länge utan att visa det...

Här är en bild på min lilla Noa



Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Sööt =)

2010-03-15 @ 21:42:36
URL: http://sofiefi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback