.








bror

2010-05-16 @ 11:35:11

I fredags fyllde min bror 28 år.Och idag ska han ha fest hemma hos sig

så vi ska åka dit kl halv 1.
torsdags:i torsdags så tävlade jag dressyr på min lilla älsklings ponny det gick jätte bra vi vann båda klasserna vi var med i jätte roligt var det! vi fick 67,8% i ena och 68,6 i den andra.
fredags: var hos filippa för hon fyllde 13 år kom inte jätte många men det var roligt,var ute på kvällen när det var kol svart, haha.
sen igår så följde filippa med mig hem för att hennes mamma var i tyskland igentligen var det tänkt att vi skulle rida men så blev det inte, idag skulle filippa hem kl halv 12 så det blev ingen ridning idag heller, ska rida när jag kommer hem från bror. kanske ska hoppa lite med honom då!
vi hörs snart

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback